Atsauksmes

21.01.2018, Paulis
Nepatīk sūdzēties vai žēloties par lietām, bet redzot to, cik cilvēki ir atsaukušies uz viesu nama "Līčkalni" kvadraciklu rekāmu, vēlos izstāstīt Jums savu pieredzi šajā atpūtas kompleksā. Ar saimnieku Edgaru Zēveli sazinājos telefoniski jau pāris nedēļas iepriekš, lai izjautātu iespējas šaurai draugu kompānijai (6 cilvēkiem) atpūsties viesu mājā, izbaudīt pirti un nākamjā dienā dotos izbraucienos ar kvadracikliem. Viss bija labi- runāja skaisti, izklausījās ieinteresēts par klientu ērtībām un atstāja pozitīvu iespaidu. Pirmās aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā radās pāris dienas iepriekš piezvanot un pārliecinoties vai rezervācija ir spēkā un nekādas izmaiņas nav veiktas, jo zvanot uz vienu no mājaslapā norādītajiem telefona numuriem sieviete (iespējams pārvaldniece) atbildēja- jā, viss ok, rezervācija ir aktīva. Bet drošs paliek nedrošs, piezvanīju arī pašam saimniekam, un nu sākās pārmetumi, ka es neesmu ieradies uz vietas iepriekš apskatīties telpas (par ko konkrēti nebijām vienojušies), tādēļ rezervācija iespējams ir atcelta, bet sarunājām sazvanīties pēc dažām stundām, kur tad saimnieks arī ieskatīsies plānotājā un mēģinās ko piedāvāt. Sazvanījāmies, piedāvāja citas telpas nevis tās par kurām bijām sarunājuši, bet labi, sīkums- atsūtīja bildes, vienojāmies. 20.01.2018. neilgi pirms 18:00 vakarā ieradāmies un bijām tur līdz 23:00. Sagaidīja, izrādīja telpas un tad arī sākās pats interesantākais. -Pārjautājām par kvadraciklu brauciena starta laiku un to jau saimnieks bija nomainījis no 11:00 uz 9:00. Sīkums, bet tomēr. Kaut kā izdevās panākt kompromisu par startu 10:00. -Dīvaini likās tas, ka katras dakšas un šķīvja izmantošana jāsaskaņo ar saimnieku, bet par to vien pasmīnējām. -Arī kamīna iekurināšana omulīgākai noskaņai prasīja krīzes menedžēšanu. Ilgi runājām, kamēr pierunājām un, kad iekūra, tad malku iedeva kādām 40 minūtēm un nākamo tā arī nesagaidījām pēc atkārtota uzaicinājuma. -Telefoniski bijām runājuši par spēļu istabas izmantošanu (kurā atrodas biljards un iespējams vēl kaut kas), kuru saimnieks solīja izrādīt, bet tas tā arī nenotika, jo pēkšņi bija "nozaudēta vienīgā istabas atslēga". - Tā kā sākotnēji nepietika gultu katram atsevišķi, sarunājām, ka atsevišķu gultu un pāris gultas veļas komplektus mums atnesīs, bet 5 stundu laikā tas tā arī nenotika (saimnieka komentārs bija vienkāršs, jo uz atkārtotiem aicinājumiem atbildēja, ka:"Jums jau tur savā starpā attiecību nav, varēsiet sagulēt gultās kopā pa vairākiem''). Galu galā pie atkārtotiem aicinājumiem izpildīt vienošanos, saimnieks sāka uz mums bļaut sākot tekstu ar (citēju) :''Ja Jums kaut kas nepatīk, tad savācat savas mantas un p*šat no šejienes na*uj prom!" (tālāk protams sekoja vēl vesela necenzētu vārdu jūra) Uz to mums protams mute iepletās, jo it kā runājot par elementārām pašsaprotamām lietām, kuras saimnieks ir apņēmies izpildīt un tas dažu stundu garumā nav noticis, pretreakcija pie atkārtotiem aicinājumiem bija šāda. Nākamajā dienā vēl sūtīja īsziņu ar kompānijas dalībnieka bildi un tekstu ''vēlējos pasūtīt pieminekli''. Interesanti, kas ar to bija domāts...draudi? Cerībā par jauku vakaru draugu kompānijā pretī dabūjām brutālu rupjību un pametām telpas pirms pusnakts. Ja plānojat uz šo vietu doties, apdomājiet, vai Jūsu dzīvē šādas negatīvas emocijas ir nepieciešamas :) Arī par iemaksāto naudu mums neizsniedza nedz čeku, nedz kvīti. Līgums arī nebija. Labi, varbūt šajā reizē mazsvarīgi, jo naudu atdeva atpakaļ. Par kvadracikliem arī pēkšņi tika pieprasīta drošības nauda 200 eur/gab- viss jau pašsaprotami, bet diez vai to naudu arī neko nesalaužot izdotos atgūt.
01
21.01.2018, Jāzeps Poškus, advokāts
Saimnieki ieguldījuši gigantisku darbu un līdzekļus. Latvietis, tipiskais, iedomājas, ka samaksājot 50 € viņam pienākas viss. Paskatījos - cenas ir normālas. Ja nepatīk, vajag īrēt Hotel Bergs vai braukt uz Turciju ar "all inclusive". Tad redzēs cik,kas maksās. Arī strād ieki vairs par 50 € sen neko nedara. Cenrādi gan vajag pilnīgāku un varbūt laipnāk ar klientiem. Bet klientiem savā vīzdegunībā derētu atcerēties, ka paši vien tādu attieksmi esat sapelnījuši...
11
21.01.2018, Viesis
Nekādā gadījumā nebrauciet uz šo viesu namu! Par katru papildus lietu jāmaksā. Jebkurš sīkums (piemēram, trauki), jālūdzas no saimniekiem. Neadekvātas cenas un ārkārtīgi uzpūtīgs un neatsaucīgs saimnieks (Edgara Zēvelis). Izlasiet šo - http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/321662-kazu_svinibas_izboja_viesu_nama_sliktais_serviss - nekas nav mainījies!
02
20.01.2018, Laila
Meklējot viesu namu kāzām ieraudzīju šīs atsauksmes un mani pārsteidza abu kungu komentāri. Jūsu ieskatā viesu namu īpašnieki drīkst izteikt rupjas piezīmes potenciālajiem klientiem? Un tā ir labā prakse? Vai saimniece nevarēja pieklājīgi pateikt: "Atvainojiet, ar suņiem šeit nedrīkst ieiet."? Katrā ziņā šo viesu namu neizvēlēšos. P.S. Man nav ne suņa, ne kaķa, ne seskucīša...
20
19.01.2018, Jāzeps Poškus, advokāts
Kādu Jūs gribat galdu par 5,= EUR? Jebkurā hotelīti un brančā sen cena 2-3x lielāka! Bet prasības uz 50,= EUR. Negribat maksāt - ēdiet, ko dod! A grib melnos ikrus par "dosjas cenu"!
00
19.01.2018, Jāzeps Poškus, advokāts
Pirms braukt kaut kur, vajag aprunāties, izstāstīt savas vēlmes! Sākumā visiem liekas visur auksti.'Bet pēc pāris stundām rauj vaļā logus un palielina globālo sasilšanu un zaudējumus uz apkuri Saimniekiem! Zināšanai - spraugai starp durvīm un grīdu pirtī IR jābūt! Laikam tik laba pirts pazinēja nemaz nebūsiet... Lielajiem "pirts spečukiem" VIENMĒR liekas, ka pirtī ir auksti, lai cik nerādītu termometrs. Diemžēl tā ir galvas, nevis viesu nama kaite. Un 40 min iekurināšanai - laikam smags dzērums, ka špicka neaizdegas? Pie tam - mangalī liek ogles, nevis zog Saimnieka malku!
01
19.01.2018, Jāzeps Poškus, advokāts
Aldis laikam ir ierēdnis ar prēmijām, ka neredz, kā valstī cenas visam aug, nodokļu slogs, tātad arī viesu nama izmaksas, bet te lūk "maksa augusi"! Sniegu, visticamāk, vnk nepaspēja iztīrīt! Vai decembrī tas maz bija? To, ka pirts ir atsevišķi - vismaz 30% viesu namu tā ir. To izvēloties, vajadzēja pamanīt! Arī ūdensvadiem ziemā mēdz biežāk būt ķibeles. Tas, ka nav siltā ūdens mūsdienu vājiniekiem - tas protams ir slikti! Vispār esmu dzirdējis, ka pēc pirts lec aukstā ūdenī, bet kur nu mūsdienu bāleliņiem... Tas, ka mūzika jāorganizē pašiem ir pareizi! Muzikanti un dīdžeji vienmēr ved savu aparatūru. Bet tas, ka klienti nozog kaut ko, arī vadu - laikam Aldim skaitās norma, kas jāpiecieš Saimniekiem? Aparatūru (un ne jau pa 1,5eur) parasti salauž 3-5 ballīšu laikā. Un tad vēl par maksu čīkst! Nav zirnekļu = vairāk mušu, izvēlies!
00
19.01.2018, Jāzeps Poškus, advokāts
Piekrītu Laimonim! Ja nu tajā pagalmā dzīvo 3x lielāks sunītis, kurš ir ātrs, neaudzināts un uzkož mazus labi audzinātus sunīšus? Viņu noteikumos latviski ierakstīts - "Mājdzīvniekus lūdzam turēt viņu mājās!" Kas tur neskaidrs? Vismaz iepriekš aprunāties - tad ir "normāla komunikācija", nevis iegāzties ciemos ar savām ambīcijām. Ja kāzās bez jaunā vīra vai ballītē bez mīļākā vēl vajag papildus sunīša mēlīti, tad par kādu "labo audzināšanu" var būt runa? Un neviens, neviens, neviens viesu nams nav priecīgs pēc mazajiem, labi audzinātajiem sunīšiem kopt telpas, 2-3 nedēļas vēdināt specifisko smaku, tīrīt spalvas un labot tapetes vai paklājus! Vīzdegunīgie, kāda laikam S.T. (anonīmie, resp.) parasti to nedara. Bet vajadzētu padomāt par citu viedokli, it sevišķi par tiem viesiem, kuri nāks pēc Jums.
15
19.01.2018, Jāzeps Poškus, advokāts
Apskatiet! Saimnieks ir ieguldījis milzīgu darbu, ko tādi "feniņa kniebēji", kāda noteikti ir Inessa, nekad nespēs saprast! Lasiet arī citus komentārus. Galu galā Jūs bijāt ciemos nevis viņš. Būtu priecājusies, ka kāds pieskata Jūsu pārdzērušos un appīpējušos viesus un patvaļā atstātos mežoņus, atvainojiet - bērnus. Jums pašai bija jāpieskata savi viesi, nevis jāskatās, ko dara Saimnieks! Neesat nemaz labāka armijniece.
00
17.01.2018, agnija.liepins
Aizdevums 1,000.00 € 800.000,00: agnija.liepins@gmail.com Aizdevums piedavat naudas starp ipaši 1,000.00 € 800.000,00: agnija.liepins@gmail.com
00
16.01.2018, Laimonis
Ko S.T. darītu, ja man būtu mazs seskucītis, kas lielas raizes nerada un ir labi audzināts, bet mēs gribētu aizbraukt ciemos pie S.T. ? Nevar uzspiest savus noteikumus saimniekam! Atbraucot ar savu dzīvnieciņu, Jūs nezināt, kas TO dzīvnieciņu sagaida tai brīdī, vai kaķene, vai mazs aligators, vai alerģiskais Juris? To zin tikai saimnieki ... Nostādiet sevi otrā pusē..., tā ir labākā atbilde Jūsu rakstam. Vai sarunājot tikšanos brīdinājāt par sunīti?
13
16.01.2018, Inessa
Attieksme drausmīga, tiešām no visas sirds neiesaku, jutos vīlusies, kad saimnieks cauru vakaru, naklti, rītu, savā balkus mājā vēroja un komentēja:((. Metodes un attieksme bijušā armijas darbinieka.
12
15.01.2018, S.T.
Viesu nams no ārpuses un bildēs izskatījās ļoti jauks, tādēļ bijām izlēmuši apskatīt to dzīvē. Aizbraucām uz viesu namu, līdzi ņēmām savu mazo sunīti, kas lielas raizes nerada un ir labi audzināts. Piegājām pie viesu nama durvīm, kur mūs sagaidīja saimnieks un saimniece, apjautājāmies, vai drīkstam ar suni iet iekšā. Saimniece aizvēra durvis un caur durvju spraugu pateica, ka nē, lai piesien. Nebūtu jau problēma, tas ir saprotams, ka ne visi viesu nami atbalsta dzīvnieku uzturēšanos to telpās dažādu iemeslu dēļ. Gribējām suni ielaist mašīnā un iet aplūkot viesu namu, pirms tam taujājām, vai pasākuma dienā drīkstēs ņemt mīluli līdzi, atbilde noraidoša, ka nē un vēl pateica "Atveduši te savu suni d**sināt!" Es tiešām saprotu, ka ne visi viesu nami atļauj mājdzīvniekus ņemt līdzi, bet šis jau bija nekaunīgi. Dārgie viesu nama saimnieki, ja pie Jums aizbrauc potenciālais klients, tad klients sagaida normālu komunikāciju, nevis aizvainojumu. Laikam lieki piebilst, ka viesu namā tā arī neiegājām.
73
12.01.2018, Aigars
Biju vasarā Superīga vieta un saimnieki
00
11.01.2018, Mārtiņš un Liāna
Paldies, viss bija ideāli, veksmi!
00
09.01.2018, Inguška
Ļoti garšīgs ēdiens - lielas porcijas + jauka apkalpošana + cenas saprātīgas.
00