Reviews

02.02.2012,
Vai viesim netika aukstais galds, ko nespēja apēst? Vai līdzi maisiņos neko nepaņēmāt? Vai viesi gribēja no rīta brokastīs netīru zāli un nenovāktus traukus? Ja darbinieki gribēja traukus novākt un lūdzu sanākt pie viena galda, vai tas bija aizvainojums? Cik ilgi vilkās vienas porcijas apēšana? Vai kafijas no rīta pietrūka? Visi dzēra tik, cik varēja izdzert, bet tad, kad jaunais pāris bija teicis, ka būs brokastis! Vienkārši visu nakti tiem, kas piedzērās, vēlās iekšā virtuvē un uzstādīja neadekvātas prasības, kafija netika nepārtraukti pienesta klāt! Mūsu viesu namā izdzertās kafijas daudzums netiek uzskaitīts. Tikai nevajag kļūt bezkaunīgiem un to kafiju prasīt nepārtraukti. Mums nav ne korķa naudas, kas citur mēdz būt pat vairāki lati par personu, ne arī mēs uzskaitām izdzerto kafiju vai limonādi, maizi vai sviestu. Taču dažiem vienmēr būs slikti. Mums ir trīs gaļas ēdieni siltajā, un katrs viesis var ēst visus trīs. Kura vēl tā ir? Un tagad, mīļie viesi atzīstiet - cik līdzi ņemamo trauciņu jums saimniece pirms promiešanas piepildīja?
118
02.02.2012, Ciemiņš
Viesu māja vizuāli jauka un ērta, bet gribētu pateikt dažas nianses kāzu rīkotājiem pēc pieredzes. Viesi tiek jauki pabaroti viss pienests klāt, bet diemžēl tulīt pēc vienas porcijas apēšanas galds tiek burtiski novāksts. Līdz ar to varat aizmirst, ka kaut kas paliks pāri - vēlākam laikam, piem. pēc dančiem. No rīta puses kad viesi palūguši kafiju saimnieki atcirtuši, ka nekāda kafija nebus un ka vispār sen bija jāiet gulēt. Nu kurš kāzās iet gulēt!!! Sviests. Katrā gadījumā sākumā saimniece sevi parāda no labākās puses, bet pēc tam izrādās pavisam dīvaina. Tā lūk... ak jā saimnieks ir sakarīgāks un arī darbinieki ir forši, bet kopumā otreiz tur neprecētos.
945






05.01.2012, Inita
Paparžu-vīgriežu lāvas paklājiņa un slotiņu reibinošie aromāti, labais noskaņojums un gaisotne, kas valdīja pirtiņā radīja pasakainas izjūtas. 2.janvārī varējām justies gluži kā vasaras saulgriežu laikā. Neaprakstāmu laimes sajūtu sniedza izjustais pirtnieka pēriens, bet pēc zilo mālu maskas un dabīgo skrubīšu masāžas izbaudīšanas radās jautājums - vai paradīzē ir iespējams vēl kas labāks? Fantastiskas izjūtas!
Šo pirtiņu nelielā kompānijā apmeklēju regulāri. Iesaku visiem, kas vēlas uzturēt labu veselību un garastāvokli, izbaudīt šīs pirtiņas burvību un pirtnieka Jāņa profesionālo pērienu.
Paldies pirtniekam Jānim par brīnišķīgo relaksāciju!
111
01.01.2012, Māris Šmits
Silti iesaku neapmesties šajā viesnīcā. Nekas neatbilst 3 zvaigžņu standartam. Manuprāt, arī 1 zvaigzne būtu daudz. Bet visizcilākā ir viesnīcas īpašniece - Dzintra. Izcili savdabīgs cilvēks ar pārprastu centību un bezgalīgām pamācībām, kas var būt ne tikai kaitinošas, bet arī aizskarošas. Sagaidījām - 2011. gadu. Visu vakaru un nakti nevarējām tikt no viņas vaļā. Staigāja līdzi, jaucās sarunās .... manuprāt viņa iz bezcerīgs gadījums.
73
