Reviews
07.09.2017, Lienīte&Lauris
Man pilnīgi pretēja pieredze.
Mums kāzas bija 2017.gada septembī un viss bija lieliski. Mes ilgi meklējam edinātajus, jo jāsaka atklāti negribējām pārmaksāt, jo viesu skaits bija 86 cilvēki, kas nav maz.
Pirmkārt, devāmies uz pārrunām, tika piefiksēts viss kas mums patīk,kas neapmierina un vienojāmies par ēdienkarti.
Otrkart, lai nebūtu kādi misēkļi 7 dienas pirms kāzām lūdzu tikšanos ar viesmīļiem,kuri apkalpos mūs kāzās, nekādu problēmu, tika noorganizeta
tikšanās,izrunājāmies ar viesmīļiem,par viņu pienākumiem, un mūsu velmēm.
Treškārt, pretīmnākošākus, atbildīgakus ēdinātajus tiešām neesmu satikusi. Pec kāzām viesi bija ļoti apmierināti un ,lai arī ēdienus izskatijām arī no svara viedokļa, tik un tā ēdiens vel pietika arī visai nākošajai dienai.Nevaru nepieminēt,
ka ēdienu pasniegšana notika raiti un operatīvi,mums bija 86 viesi ,kurus apkalpoja 5 viesmīļi, viss bija kā pēc pulksteņa.
Ceturkārt, viesu mājā varējām jau trīs dienas iepriekš puškot un plānot kāzu norisi.
Mums ir lieliska pieredze un tagad arī ikvienam iesaku kāzām,svētkiem un banketiem tieši viņus, neesam piedzīvojuši vilšanos, bija lieliska sadarbība!
12601.09.2017, Natālija
Cienītā Karīna!
Tad sakiet man lūdzu, kāpēc par dekorēšanu neko neteica, kad par to tika runāts?! Kāpēc neielaida cikvēkus, lai apskatītit kā salikt galdus?! Kāpēc laicīgi nebrīdināja, ka nelaidīsiet nevienu?! Tā ir cūcība! Un par pirti, pirmo reizi saskāros ar to, ka izīrējot visu kompleksu, papildus jāmaksā par pirti, jo loģiski padomājot, kam par to pirti lieku naudu maksāt, ja to nekurinās?! Tad to nebūtu nemaz īrējuši. Un par nekārtību vispār kauns būtu! Ja tik ļoti gribas piepelnīties, nu tad vismas esiet cilvēcīgi, nav laika pēc iepriekšēiem cilvēkiem izmazgāt un nomainīt gultas veļu, tad vismaz pazvaniet, pasakiet lai cilvēki paņem savu , nevis guļj uz spilvendrānām , kas visas nozāķētas dzeltenos plankumos un apsedzas ar plediem, kuri laikam nav mazgāti kopš tika nopirkti! Un vēl pēc visa papildus par katru sīkumu piedzīt naudu. Liels Fuj!!!
6430.08.2017, Es
Cienītā kundze!
Nejauši izlasīju Jūsu atsauksmi. Viss ir tik subjektīvi... Bet ja labi padomāt, tad samniekam it taisnība, jo Jūs izīrējat viesu namu uz vienu diennakti. Pareizi? Ja gribejat braukt rotat dienu pirms, tad sanak jau divas diennaktis, a maksa par vienu. Tas ir sezonas biznes un neviens negrib zaudēt naudu.
Par to ka saimnieks teica ko drīkst, ko nedrīkst...Jūs jāzin ka katram viesu namam ir savas kārtības noteikumi. Un par pirts kurināšanu pieprasit naudiņu ari ir normāla prakse.
Par apkuri vispār smiekļi nāk. Kada apkure vasarā? Tad visas pretenzijas jāizsaka Dievam par laika apstākļiem. :-)))
Par netīrību gan nav labi!
Ar cieņu,
Karina.
61030.08.2017, Natālija
Bijām pasākumā, kas norisinājās šajā "viesu namā".
1)Izīrējot visu kompleksu uz diennakti ar pirti un baseinu, kas bija ļoti netīrs, un vasaras mājiņu, papildus bija jāmaksā par pirts kurināšanu 40€, kas bija liels pārsteigums, +20€ par elektrību, jo bērniem pāris reizes bija uzpūstas atrakcijas un tas viss tika paziņots pirms aizbraukšanas!
2)Dienu pirms pasākuma bija plānots dekorēt "banketa zāli", taču pāris dienas pirms tam, firma, kas klāja galdus, brauca, lai apskatīos kā salikt galdus, taču viņus īpašnieks neielaida, jo viņiem tur dzīvojot strādnieki! Uzzinot šo zvanījām, precizēt par dekorēšanu, kas bija norunāta laicīgi, taču īpašnieks paziņoja:"Es negrasos zaudēt naudu, deļ jūsu pasākuma! Gribat rotāt, brauciet svinību dienā pēc 8:00!" Līdz ar šo paziņojumu mums nācās meklēt, kas izdekorēs telpu, jo paši svinību dienā bijām aizņemti, bet tā kā viss notika pēdējās divās dienās, ieplānotais netika izdarīts, kas ļoti sarūgtināja, jo dekorācijas tika iegādātas un pasūtītas un tagad stāv mājās! Lieki iztērēta nauda!
3) Un kas ir vēl nepatīkamāk un pat pretīgi, gultas veļa visur bija netīra, spilvendrānas ar dzelteniem/ rozaa plankumiem 3-20cm diametrā!!!! Un pledi bez pārvalkiem, kas noteikti nevija mazgāti pēc darbiniekiem un pirms mūsu ierašanās! Cilvēks pat neuzskatīja par vajadzīgu pateikt, lai paņemam savu gultasveļu!!! Atbraucot mājās bijām bija blusu sakosti.
4) Vasaras mājiņā nav apkures, tur bija ļoti auksts un mitrs, bet arī par šo netika pabrīdināts! Pašā viesu namā radiatori istabās ir, taču arī tur bija ļoti auksts un mits, patīkami tur atrasties noteikti nebija!
Tā ir mana pieredze, otro reizi tur nebrauktu pat par velti! Doma vien par to vietu izraisa nepatiku un dusmas! Un tas saimnieks tik staigā un stāsta kad pirti slēgs ciet, kad baseinu , ko drīkst, ko nedrīkts un cik jāsamaksā ir.. it kā mēs aizmuksim vai iesim pa aukstu pirti tusēt.. Es noteikti sazināšos ar attiecīgām iestādēm, lai pārbauda to biznesmeni,kas naudu iekasē bez līguma , un, kad par rezervāciju summa ir samaksāta, tad sāk savu dziesmu dziedāt, sabojājot visu pasākumu!
17627.08.2017, Raimonda
Atrašanās vieta viduvēja. Saimniece Svetlana ļoti nelaipna, neatsaucīga ar dzīvi neapmierināta sieviete. Laivas ir loti nestabilas, un viegli gāzās apkārt, airi nepraktiski, airējot līst ūdens virsū un laivā. Ar maziem bērniem vispār neiesakam. Sēžot laivā bija nepārtraukts stress lai neapgāztos un neieveltos ūdenī. Dauzi tomēr apgāzās, ar visiem telefoniem un citām mantām. Laivojot pa upi nav nevienas norādes cik tālu ir viesu nams. Pie viesu nama krasts šausmīgs, palīdzību no viesu nama saimnieces varat negaidīt.
3225.08.2017, Natalja
Milzīgs paldies Guntaram un viņa sievai par viesmīlību!
Lieliska vieta, ļoti tuvu Rīgai. Viss izskatās tieši tā kā bildēs, viss ir tīrs un sakārtots. Ir trauki un visi galda piederumi, laba pirtiņa+kubls, kā arī grills.
100% vieta atbilst tai vērtībai/cenai.
Noteikti atgriezīsimies!
92323.08.2017, Liene
No plusiem - skaista, sakopta teritorija, laipns personāls.
No mīnusiem - neadekvāti augsta cena par Superior numuru, ņemot vērā, kanav gaisa kondicioniera (vasarā ļoooti karsti), nepatīkamu smaržu gan numurā, gan 3. stāvā vispār (pieļauju, ka no vecajām mēbelēm).
Numura rezervācija vēl negarantē rezervāciju restorānā (kaut gan tuvējā apkārtnē citur nav kur ieturēt maltīti).
Cena par izsmalcināta restorāna ēdieniem bieži vien neatbilst tā kvalitātei (piemēram, pētersiļos bija jūtamas smiltis).
0122.08.2017, Zaiga
Sanāca būt radinieces kāzās šovasar Saules sētā....par tādu bargu naudu (vairāk kā 30€) tāds pliks galds (pat siltais visiem nepietika)! Tas bija drausmīgi! Mīļie cilvēki, vieta ir brīnišķīga un pats viesu nams labs (tikai pilnīgi nekādas ventilācijas), pat siltais ūdens visās istabiņās un tualetes visu laiku tika tīrītas, bet naudu, ko pāris maksāja par pārtiku, vai nu īpašniece vai saimnieces ievilka nāsīs!!!
Vai mēs runājam par to pašu viesu namu kura galdi tā tiek lielīti? Mēs (es un mans vīrs) nokavējām sēšanos pie galdiem aptuveni 10 minūtes, dabūjām pa pus gaļas tītenim un kartupeļu pārpalikumus (tas tika atnests, kad es paprasīju saimniecītei atnest mums silto tā kā mēs drusku nokavējām). Tie kas sēdēja tālāk no jaunā pāra vispār neko nedabūja. Līgava teica, ka vajadzēja būt 7 veidu salātiem... es pagaršoju 3, kuri bija mūsu galā un tie bija neēdami, jo bija nenormāli piebāzti ar majonēzi! Tomātu un gurķu laikā sešas daivas gurķu un 4 tomātu. Dārzeņiem domātajā mērcītē tik nenormāli daudz ķiploku bija, ka acis asaroja (ķiplokus ēdu daudz un garšo, bet šitais bija kaut kas nenormāls). Tikai atbraucot mājās uzzināju, ka augļi arī esot bijuši...kaut kur uz galda...Uz šķīvjiem ar gaļas ruletēm dekoru bija vairāk kā gaļas!
Jebkurā gadījumā nezinu un negribu minēt, kurš bija tas, kurš alkatības vai skopuma vai slinkuma vai kāda cita iemesla dēļ nenodrošināja cenai atbilstošu barošanu, bet žēl, ka man jāsaka tik drausmīgas lietas par šo brīnišķīgo vietu, bet vienkārši gribu brīdināt citus, kuri plāno svinēt savus svētkus Saukes sētā!
22822.08.2017, milzīga vilšanās
Vēlējos iznomāt ūdens motociklu un 2x pirms tam sazinājos ar īpašnieku un sarunāju dienu un laiku. Atbraucot uz viesu namu, neviena vispār teritorijā nebija - viss "kā izmiris"! Zvanīju īpašniekam vismaz 15 reizes - neviens neatbildēja uz zvanu. Jau pārņēma vilšanās, ka esmu tērējusi laiku, degvielu, lai nokļūtu uz šo vietu un priekš manis brauciens ar ūdens motociklu bij plānots kā vasaras lielais notikums!!! internetā atradu citu tālruņa nr,- zvanīju, uz kuru atbildēja sieviete un teica, ka viņi ir izbraukuši un nezin, pēc cik ilga laika būs atpakaļ!!! Nespēju noticēt, ka tāda teritorija pamesta bez uzraudzības, bet jo vairāk pārsteidza tas, kā šis vīrietis varēja aizmirst, ka klienti brauks izmantot pakalpojumus un pat par laiku bija sarunāts!?! Kamēr gaidīju, no vēroju: teritorija "nolaista", 2 ūdensmotocikli izskatījās briesmīgi, viens (padzīts tālāk zālājā) bija labāks; katamarāns ar nolauztiem plastmasiem uz pedāļiem, vienīgais - labāk izskatījās kuteris.
Kad jau apnika gaidīt (pēc kādām 40 min), sēdāmies auto un braucām projām - tad piebrauca arī pats saimnieks. Attieksme bija briesmīga - caur smaidu stāstīja pasakas par to, ka viens ūdens mocis ir salauzts un vairs nedarbojas, bet tam labākajam atslēga vai nolūzusi, vai pazudusi - pat vairs neatceros. Uz manu jautājumu par to, kādēļ viņš neatbildēja uz tālruņa zvaniem - šis bija domājis, ka citi klienti viņam zvana! :o
Neatvadījušies aizbraucām projām un NEVIENAM NEIESAKAM ŠO BRIESMĪGO ATTIEKSMI VĒLREIZ PIEREDZĒT.
517