Atsauksmes
30.11.2013, vilšanās
Istabiņas, pats viesu nams ir ļoti jauks, tāda likās arī pati saimniece. Saskarsmē viņa tiešām likās ļoti jauka, sirsnīga, pretimnākoša. Patīkamais iespaids pagaisa jau pasākuma dienā un galīgi sabojājās nākošajā dienā pēc tā.
Ierodoties viesu namā precīzi norunātajā laikā, pat 15-20min pēc tā, galdu rotāja vien gurķi un burkānu salāti, galds nebija saklāts. Izrādījās, ka salāti tiek turēti ledusskapī līdz pēdējam, lai nesulojas(!) un nebojājas. Tad mums ar viesiem bija jāgaida apmēram 30min līdz galds tiešām tiks uzklāts. Labi, tas sīkums.
Interesantāka bija nākošā diena, kad ēdiena lielākā daļa tika neiedota līdzi. Brokastīs pasūtījām pankūkas un soļanku, tika izlikti arī gurķu, burkānu salāti, kartupeļi, nedaudz gaļas, pa mazam šķīvim citu salātu. Tiktāl lieliskas brokastis. Liels bija pārsteigums, kad izrādījās, ka tas brokastu galdā izliktais bija vienīgais, ko mums deva līdzi, tā bija labi, ja 1/2, pat ja ne 1/3 no ēdiena, kuru vakarā mūsu acu priekšā novāca no galda. Ļoti neskaisti.
153427.11.2013,
Sveiki. Agraak, lasot atsauksmes par kadu noteiktu viesunamu, pieljavu domu, ka paarsvaraa sliktas atsauksmes savirza konkurenti par attieciigo jomu/vietu utt.- maldiijos.Nedziivoju ar tik lielu veerienu, lai nenoveerteetu un nesaprastu kas ir kas.Secinajumi: par pashu viesunamu (telpaam,istabinjam) nevar pateikt nevienu sliktu vaardu , bet kas attiecaas uz galdiem, padomaajiet pirms pasuutat/uzticat tos " Maurinjiem".Saliidzinot ieguldiito naudu shim meerkjim, es biju viilusies!Par pashu saimnieci- cilveks ar labu taktiku (kaa jau biznesa cilveekam piedienaas), kas pats veelaas daudzas lietas pakorigjeet, lai gan pasuutiitaaji esam mees.
113321.10.2013, Elīna
Man likās, ka šai viesnīcai,ņemot vērā nosaukumu Hotel SPA un atrašanās vietu - pie jūras ir jābūt kaut kam ļoti labam, taču nedaudz nācās vilties!
Pati viesnīca, numuriņš - tīra, putekļu nav, mati nemētājas, tikai viens mīnuss, istaba it kā divvietīga, taču mūžīgā problēma - gulta, kas sastāv no diviem matračiem........SPA zonā masiere un procedūra fantastiska, pati SPA zona var teikt, ka nav ne vainas, taču nav padomāts par sekojošo - cilvēks noperas pirtī, izpeldas baseinā un ir gatavs iet uz procedūru, taču viss nav tik vienkārši - ir jāsaģērbjas, lai ieejot masieres kabinetā atkal novilktu visas drēbes sākot ar virsdrēbēm, jo halātu neviens nepiedāvā, kā arī ja piedāvātu es domāju, ka mierīgi varētu nosalt un saaukstēties gaidot uzaicinājumu iet uz masāžu. Tēju iedzert piedāvā, taču tā ir parastā paciņu un, protams, pašam sevi jāapkalpo!!!!!!!! Masāžas kabinetā ir dzirdami visādi trokšņi, it sevišķi, kad blakus telpā sāk spēlēt galda futbolu un durvis uz SPA zonu ir vaļā, radās iespaids, ka SPA zonas administratore visu gribēju redzēt, dzirdēt, ka tik kaut ko nepalaiž garām. Bet pats trakākais ēšana. SPA Hotel piedāvā tikai bistro, kas ir zem katras kritikas, brokastis negaršīgas, brokastu putra tiek piedāvāta, kā zupa, radās iespaids, ka pavārs vienkārši to nemāk izvārīt. Kā tādā Hotel varbūt pieejams tikai bistro un pie tam zem katras kritikas. Es secināju tikai vienu, ka komfortu, kāds man ir nepieciešams var sniegt tikai Hotel Ezeri SPA. Bet katram sava gaume un vajadzības, tāpēc tas paliek katra paša ziņā, kur braukt atpūsties!!!!!!!
53