Atsauksmes

30.11.2013, vilšanās
Istabiņas, pats viesu nams ir ļoti jauks, tāda likās arī pati saimniece. Saskarsmē viņa tiešām likās ļoti jauka, sirsnīga, pretimnākoša. Patīkamais iespaids pagaisa jau pasākuma dienā un galīgi sabojājās nākošajā dienā pēc tā. Ierodoties viesu namā precīzi norunātajā laikā, pat 15-20min pēc tā, galdu rotāja vien gurķi un burkānu salāti, galds nebija saklāts. Izrādījās, ka salāti tiek turēti ledusskapī līdz pēdējam, lai nesulojas(!) un nebojājas. Tad mums ar viesiem bija jāgaida apmēram 30min līdz galds tiešām tiks uzklāts. Labi, tas sīkums. Interesantāka bija nākošā diena, kad ēdiena lielākā daļa tika neiedota līdzi. Brokastīs pasūtījām pankūkas un soļanku, tika izlikti arī gurķu, burkānu salāti, kartupeļi, nedaudz gaļas, pa mazam šķīvim citu salātu. Tiktāl lieliskas brokastis. Liels bija pārsteigums, kad izrādījās, ka tas brokastu galdā izliktais bija vienīgais, ko mums deva līdzi, tā bija labi, ja 1/2, pat ja ne 1/3 no ēdiena, kuru vakarā mūsu acu priekšā novāca no galda. Ļoti neskaisti.
1534
27.11.2013, nevar būt!
Nekādi nevaru noticēt, ka attieksme var būt tik dažāda! Man saimniece nesa burciņas un trauciņus, maisiņus un foliju, lai tikai visu varētu paņemt līdzi! Un viss bija tik garšīgs, ka arī gribējās to paņemt! Vai tikai vilšanās nav problēma, kas izaugusi katrā pašā?
2212
27.11.2013,
Sveiki. Agraak, lasot atsauksmes par kadu noteiktu viesunamu, pieljavu domu, ka paarsvaraa sliktas atsauksmes savirza konkurenti par attieciigo jomu/vietu utt.- maldiijos.Nedziivoju ar tik lielu veerienu, lai nenoveerteetu un nesaprastu kas ir kas.Secinajumi: par pashu viesunamu (telpaam,istabinjam) nevar pateikt nevienu sliktu vaardu , bet kas attiecaas uz galdiem, padomaajiet pirms pasuutat/uzticat tos " Maurinjiem".Saliidzinot ieguldiito naudu shim meerkjim, es biju viilusies!Par pashu saimnieci- cilveks ar labu taktiku (kaa jau biznesa cilveekam piedienaas), kas pats veelaas daudzas lietas pakorigjeet, lai gan pasuutiitaaji esam mees.
1133
25.11.2013, Patrīcija
Cik maksā, ja ņem uz 12 stundām.?
713
21.11.2013, julija
Ļoti dārgi.Ēdienu cenas mistiskas.Personāla atieksme laba,tikai līdz brīdim,kad tika samaksāts.
125
17.11.2013, Marija
Labdien, vēlējos noskaidrot cenu par pirts īri ar nakšņošanu, viesu skaits ap 30.
00
17.11.2013, Rasa SPA
Atsauksmes www.pirtsrituals.lv/rasa-spa-viesu-atsauksmes.html‎
2631
17.11.2013, Sabīne
Labvakar, sakiet, lūdzu kāda būtu cena noīrējot tikai pirti bez nakšņošanas uz 30 cilvēkiem. Un vai 18 janvāris ir brīvs?
910
16.11.2013, Jana
Гостиница неплохая, цена соответствует качеству. Персонал не дружелюбный.
54
09.11.2013, Diana
Dobrij denj! Esle mi hotim snjatj vasu banju S 31.12-01.01 na 16.celovek, cto tuda vhodit?! Pisite na poctu girl35@inbox.lv Zdu vas otvet! Sposibo
5016
06.11.2013, Antra Grandovska
Svinējām manu dzimšanas dienu viesu namā. Esam ļoti apmierināti gan ar personāla atsauksmi, gan telpu noformēšanu. Gribam pateikt lielu paldies par ēdieniem. Ļoti garšīgi, daudzveidīga ēdienu izvēle un pats galvenais vis bija svaigs un kvalitatīvs.
717
06.11.2013, Ieva
Labdien! Iespējams par vēlu, bet varbūt vēl pastāv iespēja noīrēt telpas uz nakti vakaru/nakti no 16.11. uz 17.11.? Paldies!
1110
22.10.2013, Ilončiks
Paldies!!! Vieta vienreizēja. Kopa ar viru Irējam Balta villu. Sajuta tāda it ka tu būtu cita pasaule, apkārt ir mežs un tu sēdi silta džakuzi rokas turot šampanieti. Apkārt klusums un miers)))
95
21.10.2013, Signe
Bieži apmeklēju šo viesnīcu. Meitiņai ļoti patīk bērnu istaba, man savukārt masāžas. Varbūt tiešām tēju pašiem ir jāuztaisa, bet tur ir jauka atmosfēra. Mierīgai atpūtai cenšos izvēlēties darba dienas, kad cilvēku ir mazāk. Jauka vieta, viesnīca jauna un svaiga.
73
21.10.2013, Elīna
Paldies Velgai Griķei par labo uzņemšanu un iespēju mūs pabarot laikā, kad restorāns ir ciet un tiek strādāts pie jaunās koncepcijas!!!!!!!!!
124
21.10.2013, Elīna
Man likās, ka šai viesnīcai,ņemot vērā nosaukumu Hotel SPA un atrašanās vietu - pie jūras ir jābūt kaut kam ļoti labam, taču nedaudz nācās vilties! Pati viesnīca, numuriņš - tīra, putekļu nav, mati nemētājas, tikai viens mīnuss, istaba it kā divvietīga, taču mūžīgā problēma - gulta, kas sastāv no diviem matračiem........SPA zonā masiere un procedūra fantastiska, pati SPA zona var teikt, ka nav ne vainas, taču nav padomāts par sekojošo - cilvēks noperas pirtī, izpeldas baseinā un ir gatavs iet uz procedūru, taču viss nav tik vienkārši - ir jāsaģērbjas, lai ieejot masieres kabinetā atkal novilktu visas drēbes sākot ar virsdrēbēm, jo halātu neviens nepiedāvā, kā arī ja piedāvātu es domāju, ka mierīgi varētu nosalt un saaukstēties gaidot uzaicinājumu iet uz masāžu. Tēju iedzert piedāvā, taču tā ir parastā paciņu un, protams, pašam sevi jāapkalpo!!!!!!!! Masāžas kabinetā ir dzirdami visādi trokšņi, it sevišķi, kad blakus telpā sāk spēlēt galda futbolu un durvis uz SPA zonu ir vaļā, radās iespaids, ka SPA zonas administratore visu gribēju redzēt, dzirdēt, ka tik kaut ko nepalaiž garām. Bet pats trakākais ēšana. SPA Hotel piedāvā tikai bistro, kas ir zem katras kritikas, brokastis negaršīgas, brokastu putra tiek piedāvāta, kā zupa, radās iespaids, ka pavārs vienkārši to nemāk izvārīt. Kā tādā Hotel varbūt pieejams tikai bistro un pie tam zem katras kritikas. Es secināju tikai vienu, ka komfortu, kāds man ir nepieciešams var sniegt tikai Hotel Ezeri SPA. Bet katram sava gaume un vajadzības, tāpēc tas paliek katra paša ziņā, kur braukt atpūsties!!!!!!!
53