Отзывы
30.11.2013, vilšanās
Istabiņas, pats viesu nams ir ļoti jauks, tāda likās arī pati saimniece. Saskarsmē viņa tiešām likās ļoti jauka, sirsnīga, pretimnākoša. Patīkamais iespaids pagaisa jau pasākuma dienā un galīgi sabojājās nākošajā dienā pēc tā.
Ierodoties viesu namā precīzi norunātajā laikā, pat 15-20min pēc tā, galdu rotāja vien gurķi un burkānu salāti, galds nebija saklāts. Izrādījās, ka salāti tiek turēti ledusskapī līdz pēdējam, lai nesulojas(!) un nebojājas. Tad mums ar viesiem bija jāgaida apmēram 30min līdz galds tiešām tiks uzklāts. Labi, tas sīkums.
Interesantāka bija nākošā diena, kad ēdiena lielākā daļa tika neiedota līdzi. Brokastīs pasūtījām pankūkas un soļanku, tika izlikti arī gurķu, burkānu salāti, kartupeļi, nedaudz gaļas, pa mazam šķīvim citu salātu. Tiktāl lieliskas brokastis. Liels bija pārsteigums, kad izrādījās, ka tas brokastu galdā izliktais bija vienīgais, ko mums deva līdzi, tā bija labi, ja 1/2, pat ja ne 1/3 no ēdiena, kuru vakarā mūsu acu priekšā novāca no galda. Ļoti neskaisti.
153427.11.2013,
Sveiki. Agraak, lasot atsauksmes par kadu noteiktu viesunamu, pieljavu domu, ka paarsvaraa sliktas atsauksmes savirza konkurenti par attieciigo jomu/vietu utt.- maldiijos.Nedziivoju ar tik lielu veerienu, lai nenoveerteetu un nesaprastu kas ir kas.Secinajumi: par pashu viesunamu (telpaam,istabinjam) nevar pateikt nevienu sliktu vaardu , bet kas attiecaas uz galdiem, padomaajiet pirms pasuutat/uzticat tos " Maurinjiem".Saliidzinot ieguldiito naudu shim meerkjim, es biju viilusies!Par pashu saimnieci- cilveks ar labu taktiku (kaa jau biznesa cilveekam piedienaas), kas pats veelaas daudzas lietas pakorigjeet, lai gan pasuutiitaaji esam mees.
1133