Jānis un Linda31.08.2015 23:28
Mums atkal par šo viesu namu ir tikai pozitīvas atsauksmes!Saimnieks pats mūs sagaidīja,smaidīgs,laipns,izrādīja savu viesu namu,numuriņus,kurus varējām izvēlēties,visu parādīja,apskaidroja un ļoti,ļoti atsaucīgs cilvēks!Apkārtne kopta!Mēs brīvdienās atpūtāmies,skaists viesu nams,skaitā vietā un laipna uzņemšana!Ko gan vairāk varējām vēlēties!?No viesu namu šķīrāmies pacilātā garastāvoklī,kur saimnieks atkal mūs sagaidīja smaidīgs ar labrīt vēlējumu!Un mēs šeit noteikti atgriezīsimies vēl un vēl!Vienreizēji skaista vieta!Paldies Sabile un viesu namam"Rambules"par mūsu skaitajām brīvdienām!
Anna24.08.2015 13:54
Slikti. Ļoti slikti.
Rezervējām divvietīgu numuriņu pa telefonu. Vīrietis (vārdā Ivars), kas atbildēja uz telefona zvanu, neatradās uz vietas un neizklausījās pārliecināts, ka šonakt viesnīcā atradīsies vieta priekš mums. Tāpēc pārjautāju vai man pārzvanīt, kad viņš zinās skaidrāk. Teica, ka uz nākamo nakti (ne šonakt) noteikti būs numuriņš kādu mēs vēlamies. Tāpēc priecīga pārkalkulēju brīvdienu plānus un vienojāmies.
Ierodoties sestdienas vakarā ap deviņiem šajā viesu namā, mūs sagaidīja vīrietis (ar kuru iepriekš runāju pa telefonu), pārsteigts, jo visi viesi esot jau ieradušies. Pēc tam, kad atgādināju, ka runājām vakar pa telefonu - mani tomēr atcerējās, bet nebija piefiksējis manu vārdu un dienu, kad ieradīsimies. Varbūt mums ir rezerves varianti? (Jā, mēs braucām pāri gandrīz visai Latvijai, rezervējot divus viesu namus - gadījumā, ja kāds Rambulēs mūs uzmet). Tālāk izskanēja iespēja mūs izmitināt rezerves divvietīgā numuriņā, bet tur esot izžauta veļa un to tad nebūtu, kur likt. Pēc tam, kad mitrās veļas dēļ atmeta ideju par to rezerves numuriņu, ieteica doties uz tuvējiem hosteļiem un moteļiem. Šai sarunai neredzējām jēgu, jo saimnieks nebija ieinteresēts problēmu risināt, bet ātrāk un vieglāk no mums atbrīvoties.
Tomēr šķiet, ka šādā biznesā esošiem cilvēkiem, būtu jācenšas klients noturēt, jo tagad, iespēja, ka tur kādreiz atgriezīšos, ir pazudusi pavisam.